Strategie naar de toekomst

Hoe groeien wij als onderneming verder, welke strategie volgen wij als het gaat om het samenvoegen van meerdere bedrijven tot één nieuw label?

Gerwin heeft met ons individueel – per stakeholder – en gezamenlijk een serie gesprekken gehad, waarna wij met elkaar in een workshop een strategie hebben bepaald. Uiteindelijk zijn er goede keuzes gemaakt en is er een weg uitgestippeld die wij nu volgen. Dat betreft niet alleen de samenwerking als stakeholders onderling (structuur en rechtspersoon), maar ook een uniform beeld naar buiten. Zo hebben wij ons gepositioneerd als hét adres voor bedrijfsfotografie. Ook voor websites en applicaties, film- en videomarketing, beeldtaal, branding en content timmert Beeldvoerders aan de weg.

Met succes: Beeldvoerders is ondertussen een sterk merk en wij blijven inzetten op groei...

Gerwin, dank je wel voor je bijdrage destijds en je bijdrage nu!

Stefan Roorda, Partner

Beeldvoerders

Partner, strategie